Výhody a benefity práce na Kaskadach

  • Práca v úspešnej spoločnosti, ktorá je na trhu už viac ako 14 rokov,
  • Doprava do práce a z práce zo stanice BB a Sliač,
  • Karta MULTISPORT,
  • Zamestnanecká ubytovňa,
  • Zamestnanecká strava,
  • Pracovné oblečenie a jeho čistenie,
  • Ostatné nepeňažné benefity,
  • Možnosť pracovného postupu.

RECEPČNÁ / RECEPČNÝ

Náplň práce, právomoci a zodpovednosť:

Pracovník recepcie poskytuje služby pre prichádzajúcich, ubytovaných a odchádzajúcich hostí. Zabezpečuje predaj ubytovacích služieb, rezervovanie pobytov, zúčtovanie, poskytuje informácie, zabezpečuje telefonické spojenie, hovory hostí, predaj doplnkového sortimentu a činnosť zmenárne.

Kompetencie:

  • Komunikácia (aj v cudzom jazyku – angličtina)
  • Kultivovaný slovný a písomný prejav
  • Informačná gramotnosť
  • Organizovanie a plánovanie práce
  • Ekonomická a finančná gramotnosť
  • Osobnostný rozvoj
  • Tímová práca
  • Prezentovanie

Osobnostné predpoklady:

  • Precíznosť a spoľahlivosť
  • Analytické myslenie
  • Cieľavedomosť
  • Asertivita
  • Kreativita
  • Trpezlivosť a sebaovládanie

VIAC INFO TU.

HOUSEKEEPING SUPERVISOR

Náplň práce, právomoci a zodpovednosť:

Housekeeping Supervisor je priamo podriadený HSK Manažérovi.
Priama zodpovednosť a kompetencie:
  • podľa plánovaného počtu hostí rozdelenie HSK personálu na upratovanie izieb a pravidelná kontrola upratovania izieb,
  • dohliadanie a zodpovednosť za to, že chyžné postupujú pri upratovaní podľa hotelových štandardov + vedenie evidencie,
  • zodpovednosť za funkčnosť zariadení na izbách, komunikácia s technickým oddelením,
  • podľa plánu rozdeľovanie a pravidelná kontrola práce upratovačiek v daný deň a zodpovednosť za čistotu priestorov,
  • komunikácia s recepciou a priebežné vybavovanie požiadaviek hostí hotela,
  • pravidelná mesačná kontrola stavu zásob, inventúry prádla, inventáru,
  • zodpovednosť za dodržiavanie štandardov a vedenie predpísanej evidencie podľa manuálu HSK (evidencia čistého, špinavého prádla, check listy chyžných, upratovačiek, hodnotiace formuláre),
  • koordinácia práce skladníčok v sklade čistiacich prostriedkov, čistého a špinavého prádla, dbať na dodržiavanie a vedenie predpísanej evidencie HSK manuálu,
  • komunikácia s práčovňou.

Spolupráca s HSK manažérom pri:

  • pri mesačných inventúrach,
  • pri mesačnom odmeňovaní svojho tímu,
  • pri hodnotení plánov a prijímaní opatrení za účelom ich plnenia,
  • pri riešení podnetov od hostí a návrhov na prevenciu,
  • pri návrhu technologického vybavenie HSK úseku,
  • pri návrhu školení, vzdelávania svojho tímu.

Počas neprítomnosti HSK manažéra:

  • prebratie zodpovednosti za celý HSK, preventívna kontrola jednotlivých stredísk, či je všetko v poriadku, riešenie vzniknutých situácií, požiadaviek a podnetov hostí,
  • dohliadanie na bezproblémový, funkčný chod prevádzky,
  • Pracovná doba 6:30 – 19:00 (12 hodín ) dlhý/krátky týždeň.
VIAC INFO TU.

KOZMETIČKA

Náplň práce, právomoci a zodpovednosť:

  • poskytuje kompletné kozmetické služby v starostlivosti o pleť a telo, manikúra, pedikúra, spojené s predajom kozmetických produktov,
  • je časová flexibilná (práca aj cez víkendy a sviatky),
  • dbá o čistotu a poriadok v pracovnej miestnosti,
  • detailne ovláda ponuku služieb wellness centra po obsahovej ako aj vecnej stránke.

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

  • komunikatívnosť,
  • príjemné vystupovanie,
  • zmysel pre detail,
  • precíznosť a spoľahlivosť.

VIAC INFO TU.

KUCHÁR / KUCHÁRKA

Náplň práce, právomoci a zodpovednosť:

  • príprava jedál teplej a studenej kuchyne a zodpovednosť za ich kvalitu,
  • dodržiavanie technologických postupov prípravy jedál a hmotnosti surovín podľa platných kalkulácií,
  • navrhuje doplňovanie príručných skladov, dodržiava postupy spracovania a skladovania mäsa a iných potravín.

ČAŠNÍK / ČAŠNÍČKA

Náplň práce, právomoci a zodpovednosť:

  • obsluha hostí pri raňajkách, obedoch a večeriach a v ostatných odbytových strediskách podľa doby prevádzky,
  • dodržiavanie štandardov obsluhy,
  • účtovanie cien,
  • stará sa o spokojnosť hostí.

CHYŽNÁ / UPRATOVAČKA

Náplň práce, právomoci a zodpovednosť:

  • upratuje a udržiava poriadok a čistotu v izbách a v iných hotelových priestoroch,
  • dáva si záležať na detailoch tak, aby čistota a vzhľad izieb zodpovedal hotelovým štandardom,
  • pracuje sa na 8 hod. pracovné zmeny, len cez deň (8:00 – 16:30, nedele a sviatky 9:00 – 17:30).

 

V prípade záujmu o viac informácií a niektorú pozíciu pošli svoj životopis
mailom na hrmanager@hotelkaskady.sk alebo 0905 898 365.

WordPress Image Lightbox Plugin